
بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو ایذه ، کوکب بداغی، فعال صنفی فرهنگیان و عضو انجمن صنفی فرهنگیان خوزستان، به یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.
اتهام مطرحشده علیه ایشان «تبلیغ علیه نظام» عنوان شده است.
کوکب بداغی پیشتر نیز به دلیل فعالیتهای صنفی و مدنی خود با فشارها و برخوردهای امنیتی مواجه بوده است.
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران صدور حکم حبس برای کوکب بداغی را به شدت محکوم میکند و اینگونه برخوردها را تلاشی آشکار برای سرکوب صدای معلمان و فعالان صنفی میداند.
