چگونه میتوان از عدالتخواهی جرمانگاری کرد؟؟؟؟
معلمان و کارگران به جانآمده از بیعدالتیها، همواره در مسیر رسیدن به حقوق و کرامت انسانی خود تلاش کردهاند و صد البته این تلاشها به نحو منطقی و عقلانی و به شیوههای کاملا مدنی و مسالمتآمیز بودهاند.
حقیقت تلخ و غیرقابلپذیرش ماجرا، آنجاست که صدای این مطالبهگران قانونمند نه تنها هرگز شنیده نشد بلکه با چوب ناعدالتی مجازات شدهاند.
ما معتقدیم برخوردهای قهری اینچنینی با معلمان و کارگران نه تنها دردناک و غیر قابل پذیرش است بلکه نقض آشکار حقوق شهروندی آنهاست و وجدان جامعه را خدشهدار میکند.
کانون صنفی معلمان خوزستان ضمن محکوم کردن این احکام، خواستار لغو فوری این برخوردهای سرکوبگرایانه علیه مطالبهگران صنفی میباشد.
